pühapäev, juuni 28, 2009

Pilved kaovad ja teosed ununevad

Soomekeelsetele sõnadele annab Google’i tõlge hoopis teistsuguseid vasteid kui soome-eesti sõnaraamat. Täna oli Google vahepeal maas. Täna lugesin rõdul sellest hoolimata, et ilm oli pilves. Hilisemal kellaajal läks taevas selgeks. Ka pilvesoleku ajal näitas termomeeter 21 kraadi. Hommikupoole võib ta valesti näidata, sest mingi kellani paistab päike peale. Päike peaks näitu moonutama ka läbi pilvede. Vana korteri juures tegid minust suuremad lapsed ringe – pilvederingi, astronoomiaringi ja koobasteringi. Mina võtsin ühel päeval välja ühe paberilehe kaasa ja mult küsiti, kas seal on minu ring. Mina seda ringiks ei pidanud. Paberile oli isa kirjutusmasinaga ümber kirjutanud minu esimese Rrapiii-raamatu. Need laused, mis olid õe käega kirjutatud, jättis isa ümber kirjutamata. Tegelikult ei olnud need õe välja mõeldud, vaid õde kirjutas minu dikteerimise järgi. Ühel korral hiljem kirjutasin raamatu "Hajameelne jahimees", kus oli minu tekst ja õe illustratsioonid. Kui aastaid hiljem seda raamatut õele näitasin, siis ta ei uskunud, et tema seda illustreerinud oleks.

0 vastukaja: