kolmapäev, juuli 29, 2009

Õpetaja jälgis moodi

Täna tuli külla Henn Joosepiga. Küsisin Joosepilt, kas ta tunneb mind ära, mul on juuksed lühemaks jäänud. Siis vaatasin, et tal endal ka. Minu juukseid lõigati täna, Joosepil üleeile. Kui ma juuksurisse läksin, siis seal parajasti ühte lõigati, aga mina olin järgmine ja minu lõikuse ajal kliente juurde ei tulnud. Väljaarvatud tulid teised juuksurid juttu ajama. Nad rääkisid bussisõidust ja marjadest. Alati mängib ka raadio. See on ühel neist jaamadest, mida ma kodus ei kuula. Täna kuulasin kodus oma kõige vanemat isiklikku kassetti. Vendadega ühine kassett oli veel vanem. Seal oli algselt hiina muusika, aga me lindistasime oma jutu asemele. Mis sellest kassetist saanud on, seda ma ei tea. Vendade kassetid on katki läinud, aga minul on kõik terved. Vahepeal üks vend laenas mult tühja kassetti, et keeleeksamiks valmistuda. Hiljem sain selle tagasi ja lasin muusika peale. Hiljuti oli ühes unenäos ka muusikakassetist juttu. Täna nägingi und vähe nähtavasti sellepärast, et olin juba eile otsustanud, et täna lähen juuksurisse. Kui ma vanasti pärast juuksurit kooli läksin, siis alati keegi ütles midagi või isegi karjus. Kehalise kasvatuse õpetaja ütles, et juuksuris peab käima vähemalt kord kuus, aga mina pole kunagi nii sageli käinud. See õpetaja pani pikajuukselisi karistusringe jooksma ja ütles, et pealegi pole välismaal pikad juuksed moes. Huvitav, kui oleks moes olnud, kas ta oleks siis karistanud lühikesejuukselisi?

0 vastukaja: