kolmapäev, september 02, 2009

Haisupommid

Kuigi olin muuseumis ajalehe "Sõnumed" alles hiljuti välja tellinud, täna uuel tellimisel seda esialgu üles ei leitud. Lõpuks leiti. Peale konkreetsete otsitavate artiklite vaatasin sealt ka muid ja leidsin sellise, kus kirjeldati, kuidas Soome õpilased eksamite korraldamise vastu protesteerides haisupomme valmistasid. Minule on eksamid suhteliselt hästi meeldinud, igatahes rohkem kui ettehoiatamata tunnikontrollid ja küsimised. Magistrieksam meeldis vähem, sest selleks tuli korraga mitukümmend raamatut lugeda. Lugeda mulle samuti meeldib, aga kartsin, et see materjal ei püsi kõik korraga meeles. Lõpuks oligi magistrieksam ülikooli ainuke suuline eksam, kus sain nii madala hinde nagu C. Aga see hinne võis tulla hoopis sellest, et vahepeal jäin vastamise asemel vait, kuigi oleksin rääkida osanud, ja vahepeal hakkasin õppejõududega vaidlema. Vaidlesin selle üle, et üheks eksami küsimuseks olid antud uuritavad ajaleheartiklid, aga mina olin enda koostatud eksami programmi pannud ainult raamatuid. Tegelikult olin õnneks neid ajaleheartikleid ka lugeda jõudnud, nii et vaidlus oli rohkem põhimõtteline. Vahel võib vaidlemisest kasu ka olla. Täna just meenutasin, kuidas õpetaja tegi mulle etteheiteid tundi hilinemise pärast, mille peale ma ei hakanud üldse mainima hilinemise põhjust, et pidin venna lasteaeda viima. Vend käis lasteaias sellepärast, et seal oli silmarühm. Kuna minul selles vanuses veel prille ei olnud, ei ole ma ise lasteaias käinud. Üks vennapoeg toodi siia täna jälle hoidmiseks, aga ta olevat juba lasteaia järjekorras.

0 vastukaja: