kolmapäev, september 23, 2009

Hertsogi valdused

Üks vennanaine pidi täna sünnitama. Ta seisis veel püsti ja ma kartsin, et ta ei jõua õigeaegselt pikali heita. Meie läksime samas ruumis magama. Siis hakkas sünnitus pihta. Klaus tuli uksest sisse ja hakkas seda pealt vaatama. Teda keelati. Küsisin, kas Klaus on purjus. Tal tuli mõte pealt vaadata võibolla sellepärast, et olin hiljuti ühes unenäos ise kavatsenud seda teha, aga see oli ainult unenägu olnud. Sünnitus sai väga ruttu läbi. Ma ei hakanud veel täna last vaatama, jättes selle homseks. Kohaliku rahva esindaja sai teada, et ühele osseedi lapsele pandi tema eesnimi. Selle peale ta karjatas, sest see rahvas oli osseetidega vaenujalal. Kohalik ütles, et loodetavasti surid täna sündinud osseedi lapsed ära. Küsisin, kuidas ta räägib. Kohalik ütles, et ma ei mõista tema rahva kannatusi. Ruumipuudusel pidin magama kohalikuga sama diivani peal, aga sellel oli kitsas. Ruumi juurde tegemiseks lasin seljatoe alla. Üks vend hüüdis, et mis ma kolistan tema magamise ajal.

Üks poiss ütles enda kohta midagi halba. Soovitasin tal mitte nii öelda, sest iga lause on enesesisendus ja saab tõeks. Poiss vastas, et mina räägin enda kohta põhiliselt halba. Selgitasin, et halba räägin ma enda kohta ainult seoses nende valdkondadega, mis teda huvitavad, aga põhiliselt tegelen ma teiste valdkondadega. Toomas pakkus mulle ootamatult raha, öeldes, et maksab võla tagasi. Ma ei võtnud raha vastu ja ütlesin, et hoopis mina olen Toomale võlgu. Kui Toomas ei kuulnud, ütles üks maletaja, et üks süsteem on see, et kõik, mida pakutakse, vastu võtta. Leidsin, et see ei ole hea süsteem. "Kolme musketäri" tegelased põgenesid mööda maanteed jälitajate eest. Ühest piirist üle jõudes ütlesid nad, et rohkem pole vaja kiirustada, sest nüüd on nad hertsogi valdustes. Mõtlesin, et kas hoopis see tegelane ei olnud hertsog, kes neid jälitab. Tegelased ütlesid, et seda teed mööda on hea põgeneda, sest see on sama kõva nagu muld. Sellega nad pidasid vist silmas, et tavalistele teedele kogunevad suured lombid, mis liikumist takistavad, aga rohumaadel imbub kogu vihmavesi mulda.

0 vastukaja: