esmaspäev, november 02, 2009

Kasutus

Täna olen rohkem lugeda jõudnud, sest ärkasin varem üles. Varem ärkasin sellepärast, et enesetunne oli veidi kehvem. Seda peaks unenäost ka näha olema. Aga kehv unenägu võib hea enesetunde ajal üle lugedes huvitav olla. Samuti nagu võib olla huvitav sõdadest lugeda, kuigi uut sõda ei taha. Vahel liiga sisse elades võib sõjakirjelduse lugemine õudseks ja vastumeelseks muutuda. Õudusjutu lugemine võib eriti huvitav olla, aga pärast võivad igasugu hirmud tekkida. Mõned arvavad, et psüühikahäired tekivad sellepärast, et inimene seda tahab. Positiivne võibki selle juures olla, et saab pensioni ja ei pea sõjaväkke minema. Aga terve inimene tahab hoopis sõjaväkke minna ja ei taha ennast pensionäriks tunnistada. Üks pensionär rääkis, et riik võiks selle arvel raha kokku hoida, et jätta töötavatele pensionäridele täispension maksmata, nagu olevat tehtud Nõukogude ajal. Aga siis algas pensioniiga varem. Räägiti, et baleriinid jäid eriti noorelt pensionile. Ma ei tea, kas see on tõsi, sest kui ei saa enam töötada baleriinina, saab teha muud tööd. Olen teatris ühte balletti vaatamas käinud. See oli "Pähklipureja". Ei olnud eriti huvitav. Huvitavam oli vast binokkel, mis oli teatrisse kaasa võetud. Selle binokliga olen vaadanud ka üle jõe asuvate majade aknaid. Algul ma ei kannatanud akna eest kardina äravõtmist, aga nüüd leian, et niiviisi on parem välja vaadata. Pimedal ajal tõmban kardina ette, et sisse ei vaadataks. "Sissevaade" ei tundu eriti hea tõlge inglise keelest. Aga seda kasutatakse ka juba mujal kui tõlgetes. Mina pole kasutanud. Jutt algas ajakasutusest.

0 vastukaja: