teisipäev, november 03, 2009

Palju turniire

Pühapäeval toimusid Tartu kiirmale meistrivõistlused. Mina seal ei osalenud. Otsuse mitte mängida tegin päev varem peolt tulles, mõeldes et ma ei taha kaks päeva järjest rahva hulgas olla. Ja kuna ma olin mõelnud mitte nädalas üle ühe turniiri mängida, aga esmaspäeval olin juba ühel osalenud. Ja mõtlesin, et osavõtumaks on viis korda suurem kui päevakeskuse turniiridel, aga osalemine ei anna viis korda rohkem. Ja kuna mul oli kahel viimasel turniiril kehvasti läinud, oli ka see mänguisu vähendanud. Aga turniire vahele jättes hakkab mänguisu uuesti suurenema. Meistrivõistlustel oleks mul tõenäoliselt paremini läinud, sest oleksin olnud reitingu poolest tugevamate hulgas. Kuigi viimasel ajal olin mänginud alla reitingu, võib vahel ka reitingut parandada. Natuke kahju on ka sellest, et lasin mööda võimaluse mängida pikema mõtlemisajaga turniiril, sest see oli seal 20 minutit. Üks minust vähem malega tegelenud osavõtja kirjutas mulle samuti, et selline mõtlemisaeg talle juba sobib. Võibolla lähen sel nädalal AVRO-le mängima, kuigi vahepeal mõtlesin juba seda ka vahele jätta. Vahel on odavamalt mängida saanud kõik tartlased, aga seekord on juhendis nimetatud Tartu Kalevi liikmeid. Selle põhjal ma ei tea, kas see minu kohta käib, sest ma olen astunud Akadeemilise Maleseltsi, mitte Kalevi liikmeks. Kodus saab malega tegeleda ka selle eest maksmata. Mulle meeldivad malevariandid, aga mitte kaotamise võimalus, selles mõttes on vahel kodus nuppude tõstmine paremgi. Turniiridel osalemisel on see eelis, et niiviisi tunnen palju rohkem inimesi.

TÄIENDUS: Registreerusin AVRO turniiriks ja kuulsin, et kõik Akadeemilise Maleseltsi liikmed on automaatselt ka Kalevi liikmed.

0 vastukaja: