pühapäev, jaanuar 24, 2010

Küsimus krokodilli kohta

Kõndisin Peedu kaarsilla suunas. Küsisin, kas selles jões siis elab mõni krokodill. Olin selle ära unustanud. Räägiti, et Klaus läheb künka sees olevasse auku. Mina arvasin, et siis ta ei pea august välja tulema, vaid võib minna otse edasi, siis pääseb künka külje seest välja. Olime kodus. Kuulsin, kuidas ema ja Pille rääkisid omavahel, et iga lause on vastuseks mingile teisele lausele. Kui internetti vaatasin, sain aru selle jutu põhjusest. Nimelt oli minu küsimust krokodilli kohta kahes blogis kommenteeritud. Need kommentaarid olid kirjutatud mulle antud vastuse põhjal. Üks kommentaar oli: "Same opinion," sest oli vastatud, et krokodilli selles jões ei ela. Kommenteerijad üldse ei pannud tähele, et minu küsimus oli naljaküsimus. Ühesõnaga selles kohas kõik blogijad lahmisid. Ükskord oli juhtunud, et üks vend ujus basseinis ja hüüdis, et kas me laseme tal ära uppuda. Seejärel hakkas tema pea vee alla vajuma. Ma polnud teda kohe päästma läinud, sest arvasin, et ta oskab minust paremini ujuda. Aga nüüd läksin basseini ja aitasin ta veest välja. Venna aitasin kaldale lähimas punktis, ise ujusin tagasi sellesse punkti, kus olin vette läinud.

Minu blogile oli viidatud ainult Helina blogis, tema blogile aga mitmetes blogides. Aga ainult üks neist viidetest oli lingiga. Hakkasin linke lisama ka teistele viidetele. Selleks tuli kirjutada õigesti html-i. Vaatasin näidist, aga kirjutada tuli natuke teisiti kui näidises. Asi oli väga keeruline. Panin 50-kroonise 100-kroonise kõrvale, põhjendusega, et minu jaoks seostub see sellega. Panin kõik oma rahapaberid suuruse järjekorda. Pidime minema ühte Laia tänava majja. Aga Laiale tänavale lähenedes märkasime, et üks maja tänava otsas on nii viltu vajunud, et võib varsti kokku variseda. Et mitte varingu alla jääda, möödusime sellest majast ringiga teiselt poolt teed.

0 vastukaja: