kolmapäev, veebruar 17, 2010

Põhiseaduste vaheldumine

Üks mees ütles palliplatsil, et teine mees lõi pea vastu klaaspead, sest see oli läbipaistev ja ta ei näinud seda, ning sai surma. Paistis, et rääkija on ise surmasaanu tapnud ja tahab seda varjata. Aga võibolla tegi lihtsalt nalja. Taheti hakata mängima korvpalli asemel võrkpalli. Selle jaoks oli korvpalli pall liiga raske, tuli võtta võrkpalli pall. Olin võrkpalli varem paar korda laagris ja koolis mänginud, aga ei mäletanud täpselt reegleid. Ma ei saanud mängijatega liituda, sest Sander ei hakanud mängima, mistõttu minu liitumise korral oleks olnud paaritu arv mängijaid. Vaatasin koos Sandriga pealt. Lõpuks Sander siiski hakkas mängima. Ta läks sellele poolele, kus ma rohkem olla oleksin tahtnud, aga nüüd pidin mina teisele poole minema. Kui midagi mängus juhtus, siis keegi seda ei kommenteerinud, nii et ei olnud kindel, kumb pool punkte sai.

Kirjeldasin linnakaardi järgi linna, et mis tänavad seal on ja kuidas need üksteise suhtes paiknevad. Raudtee juures oli Raudtee tänav. Räägiti, et need eestlased, kes on Helsingisse elama läinud, on saanud soomlastega samasuguseid lapsi, nagu on segaverelised Aafrikast tulnute lapsed, mõlemat sorti lapsed suhtuvad maailma sama moodi. Kõndisin Tartu Raekoja platsil. Mõtlesin, et kui võetakse vastu ühte liiki põhiseadus, siis järgmine on sellele vastukaaluks vastupidine. Kuna Pätsi põhiseadus oli autoritaarne, võeti iseseisvuse taastamise järel vastu demokraatlik. Võibolla see oligi Pätsi eesmärk. Minu ees kõndisid üks professor ja tema naine. Naine ütles, et Nõukogude ajal oleks ta tegelikult tahtnud olla kommunist, sest siis tal oleks olnud võimu teiste inimeste üle. Professor sai pahaseks ja ütles, et kõik kommunistid mõtlesid nii. Lossi tänava mäel jäin Riinuga kõrvuti ühe joone taha seisma. Riin ütles, et tal kõht koriseb, see tuleb närvipingest. Küsisin, kas ta kooli sööklas söömas käib. Esimene sõna tuli mul välja ebaloomuliku häälega, edasi läks hääl normaalseks. Riin vastas, et ei käi. Ütlesin, et kõhu korisemine võib näljast ka tulla. Riin küsis, kas mulle meeldib pereliikmetega koos olla. Vastasin, et ei meeldi. Mõtlesin, et võibolla nüüd hakkab meeldima. Läksin Toomemäe muruplatsile, mis oli täis tuttavaid inimesi. Ivo rääkis, et ükskord oli ta koos minu ja Arieliga laagris. Ivo oli seal laagris käinud ainult üks kord, mina kolm korda. Ariel küsis mult klaasi piima. Ütlesin, et seda ma ei anna, sest Ariel ei ole seda ära teeninud, joogu oma võivett. Kui Krister piima küsis, siis ütlesin, et võtku pealegi, mina seda ei soovi. Õpetaja hakkas naerma, et ma luban Kristerile rohkem kui Arielile.

0 vastukaja: