laupäev, märts 20, 2010

Segased tööülesanded

Lugesin ühte vana pruunikat värvi paberiga raamatut ja konspekteerisin seda. Lisaks pidin tegema ka tööd. Aga ma polnud täpselt aru saanud, mis on minu tööülesanded. Pidin vist tegelema vastuluurega, aga ei teadnud, kes on vaenlane. Läksin toa uksele, kus magas ema, ja pahandasin temaga, et hilisemal kellaajal ütleb ta, et on seletamiseks liiga väsinud, aga varasemal kellaajal magab. Seoses minu tööga tulid külla kaks naist. Öeldi, et nad võiks vaadata pabereid, kuhu olen kirjutanud küsimusi. Aga isa ja ema ei mäletanud enam, kus need paberid on. Otsida nad ka ei viitsinud. Lõpuks otsustasin, et võin paberid ise ka üles otsida. Leidsingi nad üles. Aga külalised ajasid samuti ebamäärast juttu. Pahandasin, et niimoodi ei liigu töö kunagi edasi. Seepeale ütles isa, et see töö tuleb anda Pille-sugusele, kes teeb selle siuh-siuh ära. Seda võiski karta, et kui ma kritiseerima hakkan, võetakse töö mult ära.

Kõndisime Toomemäel. Sinna oli hiljuti paigaldatud kaarte. Tabel näitas, millised kaardid on olemas, kaardid ise paiknesid hajutatult laiali. Läksime ühte väiksesse majja. Seal tähistati Aadama ja Eeva loomise aastapäeva. Aga juba enne esimeste inimeste loomist loodi esimene maleklubi.

0 vastukaja: