esmaspäev, mai 17, 2010

Deklaratsioon eelarvesse

Raun soovitas, et ma räägiks mõnele Isamaliidu poliitikule, et Riigikogu võiks deklareerida, et Eesti on endiselt iseseisev. Praegu käis riigieelarve arutelu ja Rauna arvates oleks võinud deklaratsiooni panna eelarvesse. Ta soovitas, et ma räägiks seda Oleskile, sest olen koostanud Oleski raamatu. Eelarvesse pandi punkt, et Euroopa Liidu eelarve täiendab ja laiendab Eesti eelarvet. Mul tekkis küsimus, kas siis Eestis lisaeelarve vastuvõtmise korral tuleb vastu võtta ka Euroopa Liidu lisaeelarve. Olesk kutsus ise minu ja ühe mehe kokkusaamisele. Läksin kohale, aga ei tahtnud hästi Rauna soovitatud teemal rääkida. Kui kokkusaamine läbi sai, ütles Olesk sellele mehele, et neljapäeval saame uuesti kokku. Küsisin, aga mina. Olesk ütles 17.10. Ma ei saanud aru, kas see on kuupäev või neljapäevane kellaaeg. Ja kas ta ütles seda mulle või sellele mehele. Mõtlesin, et järgmine kord Oleskiga kohtudes küsin, kas ma peaksin välja andma uue raamatu. Ja kui, siis mis liiki raamatu. Aga kui see päev kätte jõudis, siis ei läinud ma kuskile, sest Olesk oli nimetanud ainult aega, aga mitte kohta.

Algas kiirmaleturniiri kolmas voor. Mina pidin minema esimesele lauale. Üks osavõtja ütles, et ma võin turniiri võita. Vastasin, et kõik võivad võita, siin on kõik ühe tugevad. Aga esialgu ei olnud mul veel kolme punktigi, vaid ainult kaks. Mõtlesin, et tegelikult päris kõik ühe tugevad ei ole.

0 vastukaja: