esmaspäev, juuni 07, 2010

Luukere koputus

Ujusin ümber kanali ringe. Mind oli kiidetud minu hea ujumisoskuse pärast. Aga kanali otsas tundus, et mul võib iga hetk ujumisoskus ära kaduda. Kuna seal oli vesi üle pea, oleks sellest uppumiseks piisanud.

Vennad näitasid mulle ühte mängu ja küsisid, kas ma ei taha seda koos nendega mängida. Mäng oli mulle tuttav, aga see versioon mitte. Tegemist oli imeliku versiooniga, kus oli liiga palju värve. Mõtlesin natuke ja siis ütlesin, et ma tean, selles variandis kasutatakse nuppude asemel vildikatega joonistatud täppe, millest värvimuutva vildikaga üle tõmmatakse. Vennad kinnitasid, et mul on õigus. Isa rääkis, et ühel ööl oli Tõnu tulnud meie poole, oli korraks läinud isa tuppa, aga siis jälle trepikotta tagasi. Tõnu oli tulnud enda seest ühtesid pikkasid usse välja tõmbama. Minul polnud selliseid usse olnud. Aga võibolla mul olid need, aga ma lihtsalt ei osanud neid avastada. Isa rääkis Taimole uuesti loo, mida ta oli juba ükskord varem rääkinud. Aga rääkimisest oli siiski kasu, sest lõpuks jõudis ta välja selleni, mida ma ei mäletanud. Televiisoris näidati õudusfilmi. Näidati läbi suletud akna, kuidas keegi telefoniga rääkis. Akna peal oli peegeldus, et rääkija halvemini paistaks ja oleks kergem vaatajat ehmatada. Rääkijale öeldi, et Maarahva Erakonna luukere koputab tema uksele. Maarahva Erakond tegutses nüüd Rahvaliidu asemel. Üks, kes seda juttu kuulis, ütles, et kuigi räägitakse luukeredest, laste kuuldes ta seksist ei räägi. Seda ütles ta sellepärast, et luukeredel ei ole ei riideid ega liha. Üks kirjanik pidas kõne ja teatas, et hüppab ühe asja puhul aknast alla. Talle öeldi, et tal ei saa hüppamist takistada, aga saab takistada tal seda teiste nähes tegemast. Naine hakkas oma aknast välja rippuvat meest kinni hoidma. Oleks võinud juhtuda, et nüüd nad kukuvad mõlemad, aga naine hoidis aknaservast ka kinni. Ükskord olin käinud koos ühe noorema klassiga ekskursioonil. Selle klassi poisid olid tahtnud koolimaja esimese korruse aknast või karniisilt alla hüpata. Sellise hüppe puhul võis terveks jääda, aga võis ka viga saada.

0 vastukaja: