neljapäev, juuni 03, 2010

Senine korter

Olin polikliinikus. Registratuuritöötaja kirjutas kahele paberitükile silmaarsti jaoks, et mul on halva nägemise tõttu uusi prille vaja. Siis vaatas ta, mis oli kirjutatud neile paberitele, mis mina talle andnud olin. Ta ütles, et ta neid ei vaadanudki, ainult kirjutas. Seda öeldes käkerdas ta enda paberid kokku. Nüüd oli asi jõudnud nii kaugele, et registratuuritöötajad tegid arstidele nende töö osas ettekirjutusi, nagu ajalehes oli kirjutatud, et ülikoolis teevad kantseleitöötajad õppejõududele ettekirjutusi. Läksin bussijaama, kus nägin Helinat. Küsisin talt, kus laps on. Ta näitas ühte punkti, kus kedagi ei olnud. Minu ema seletas eemalt, et kui laps oleks, siis oleks seal. Kõndisin koos Helinaga edasi. Selgus, et Helina ja Kert elavad nüüd minu senises korteris. Aga kuna seni olin seal elanud mina, siis ütlesin majale lähenedes ikkagi, et minu aknas tuli põleb. Trepikojas läks Helina sisse hoopis naabrite uksest. Mina läksin oma korterisse. Sealt ma Kerti ei leidnud, küll aga kaks Gerti. Mängisin malet. Vastase kuningas oli h8 ja mina lõin f7, mispeale vastane alistus. Isa küsis, miks ta alistus. Seletasin, et lõin tütarlapse, misjärel vastasel oli valida, kas saada matt või saada millestki lahti. Parandasin, et ma lõin siiski etturi, mitte tütarlapse. Isa ütles, et jah, etturid on noormehed, mitte tütarlapsed. Turniir sai läbi. Valmis tabel, kus olid uued reitingud. Minu reiting oli kõvasti langenud. Aga lõpuks taipasin, et minu uue reitingu asemel on tabelisse eksikombel kantud punktide arv, mille võrra reiting langes, mistõttu minu uus reiting paistis sealt palju madalam, kui ta oleks pidanud olema. Teistel olid küll tabelis reitingud. Rääkisin sellest Reile. Minu reiting parandati ära. Tahtsin võrrelda vana reitinguga, kas sellest on lahutatud õige arv, aga tabelit vanade reitingutega oli raske leida.

0 vastukaja: