esmaspäev, juuli 05, 2010

Tänasest kuumast päevast

Tänaseks anti mulle puhas särk. See on suuremalt jaolt musta värvi, mistõttu kuuma ilmaga ehk ei ole kõige õigem selga panna. Aga valget on ka. Kui välja läksin, tundsin kohe, et särgi all läheb kuumaks. Lohutasin ennast sellega, et veel kuumemal maal Itaalias kandsid fašistid ka musti särke. Varsti ei pannud ma enam kuuma nii väga tähele. Sõitsin kahe erineva liini bussiga. Mõlema juht hakkas ühes peatuses enne uksi kinni panema, kui kõik soovijad siseneda jõudsid. Kui sellest pärast kodus rääkisin, arvati, et juhid on kuumast segaseks läinud. Arstiga rääkisin ankeedist, mida eelmine kord õde minu eest oli täitnud. Tol korral arvasin, et küsimused on tervisliku seisundi määramiseks, aga nüüd selgus, et siiski rahalise olukorra hindamiseks. Küsimusest kuulamisseadmete kohta olin kahtlema hakanud, kas taheti teada, kas mul on kuuldeaparaat, või seda, kas ma kuulan raadiot. Selgus, et mõeldi siiski kuuldeaparaati. Teisel juhul oleks vastus olnud vastupidine.

Mõtlen kolmanda paberluulekogu väljaandmisele, kus oleks rangem valik kui võrgukogudel. Tänaseks sain käsikirja kohta esimese tagasiside, et ma olen vist tõesti paremad luuletused välja valinud. Lugeja polnud küll veel keskkohast kaugemale jõudnud. Algul kartsin, et kui valin enda meelest kõige paremad, siis lugejate meelest võivad need hoopis halvemad olla.

0 vastukaja: