teisipäev, juuli 13, 2010

Tundmatud sõbrad

Näidati ühte varem mängitud malepartiid, milleks see mängiti uuesti. Mängus tehti pikk vangerdus. Raun ütles, et selle käiguga üllatas tema oma abikaasat, mitte abikaasa teda. Vangerduse tulemusel hõivas vanker vaba c-liini ja sai ründama hakata. Mõtlesin, et kui mäng läbi saab, siis ütlen, et kõige rohkem meeldis mulle käikudest pikk vangerdus. See meeldis küll sellepärast, et seda kommenteeriti. Ilma kommentaarita ei oleks see midagi olnud. Kui kõik läinud olid, jäin mina veel viimasena seinalt oma sõprade pilte vaatama. Enamust neist sõpradest ma ei tundnud ja ma ei saanud aru, kuidas nende pildid lisandusid. Pildid olid kolmes reas vasakult paremale. Helina pilt oli praegu ülevalt kolmas ja ta nägu pildil oli läinud kurjaks. Mõtlesin, kas ei peaks tema pilti ettepoole panema. Hakati koju minema. Kõndisin Erikust, Kristerist ja Arturist kiiremini ega läinud nendega koos. Valgusfoori juures jõudsid nad mulle järele, aga ma läksin jälle ette.

0 vastukaja: