neljapäev, juuli 01, 2010

Vene karu

Olin füüsika klassis tunnis. Mõtlesin, et seletan introvertide ja ekstravertide erinevust sellega, et ekstraverdid istuvad kahekaupa, aga introverdid üksi. Mina istusin eespool pingis üksi ja üks teine poiss viimases pingis, aga tema juurde ma ei läinud. Tegelikult vaatasin tagapool istujatele siiski otsa. Õpetaja oli meile esitanud küsimuse, kas me teame, millistest riikidest Venemaa varem on koosnenud. Kirjutati vastuseid. Kirjutati, milliseid kaarte on olemas. Jagomägi kirjutas, milliselt võrgulehelt saab vaadata geenikaarte. Vastustepaberi kohta olin saatnud ühele inimesele kirja, et sealt saab andmeid, aga nüüd hakkas tunduma, et teised kirjutavad sinna nalju. Magasin laua peal nagu vene karu. Jagomägi oli mind eile saunas näinud, kus ma olin sama moodi maganud. Kirjand tuli kirjutada vene karust. Õpetaja soovitas, et võiks kirjutada näiteks, miks on karud üldse inimestele tähtsad. Mõtlesin, et võiks vastata, et ükskord ma hakkasin ühes töös küsimust teise küsimusega edasi arendama ja seda parandanud õpetaja pidas seda väga halvaks. Mõtlesin, et ühel tüdrukul, kelle majas ma ööbisin, võib sündida laps, ja ta ei tea, kust ta selle lapse sai. Sel juhul ütlen, et tema pool ööbides nägin sellise unenäo, et arvatavasti üks meist käis kuutõbisena ringi. Juhul kui tema nägi samasuguse unenäo, tasub kontrollida, ega see minu laps ei ole.

0 vastukaja: