teisipäev, august 17, 2010

Kassettide sari

Lamasin Paides voodis ja lugesin eesti ulmekirjanduse antoloogiat. See oli sari, mida anti välja vihikute kaupa. Vihikud olid koondatud kuueköitelistesse kassettidesse. Praegu oli mul käes üks kassett ja teised olid riiulis. Kõiki polnud ma ostnud. Seda sarja olin hakanud ostma sellepärast, et Helina oli kirjutanud ühele vihikule saatesõna. See oli vist varem "Vikerkaares" ka ilmunud. Saatesõna käis Ivaineni raamatu kohta ja see kassett mul käes oligi. Saatesõna algul kasutas Helina väljendit "sassi kirjutatud ja elatud elu". Peitsin vihikud teki alla. Tuppa tuli Ivainen, kes küsis, kas ma saan talle mõnda raamatut laenata, ta tahab näha, kas mul on. Andsin talle teki alt ühe vihiku, aga mitte selle, kus Helina saatesõna oli. Jõudsime nende raamatutega Tartusse. Ivainen ütles, et vanasti sai raamatuid ainult pommimisega.

0 vastukaja: