pühapäev, august 08, 2010

Kokkutulek seljataga

Klassikokkutulekule ei ilmunud enamus klassist kohale. Väga kurb ma selle üle ei ole, sest suuremas seltskonnas on raskem sõna saada. Algul mõtlesin ise ka mitte minna, sest toimus Tartust kaugemal. Aga mind veendi ümber.

Enne sinna minekut mõtlesin, et võiks proovida meelde jätta, mis lõhnu seal on. Kokkutuleku ajal ei tulnud see mõte kordagi meelde, aga meelde jäi siiski see, et ühel hetkel tuli aknast sisse sõnniku lõhna, kui ilmselt auto mööda sõitis. Oli ennustatud, et Eestisse jõuab Venemaa metsatulekahjude suits, aga seda ma ei tundnud.

Päeval tiirutasid minu taldriku ümber herilased. Taldrik oli arbuusimahlaga koos. Üks herilane sukeldus minu kaljaklaasi, mistõttu mul polnud tahtmist seda tühjaks juua. Magamise ajal tülitasid sääsed, kärbsed ja mingi roheline putukas.

0 vastukaja: