neljapäev, august 12, 2010

Tööd aastapäevade puhul

Taevas oli kuu kõrval teine sama suur taevakeha. See võis olla kosmosejaam "Mir". Tõnu kuulas raadiot. Ta hüüdis, et raadios räägitakse temast. Saade oli mõrtsukatest. Intervjueeriti ühte mõrtuskat, kes rääkis, et vahepeal oli ta sunnitud inimeste tapmises vaheaja tegema. Seejärel rääkis ajakirjanik, et ühe inimese tappis Tõnu, kes seejärel põgenes tundmatusse välisriiki. Tegelikult oli Tõnu kutsutud kohtusse hoopis tunnistajana ja ta polnud kuskile põgenenud. Tõnu ütles, et ajakirjanik rääkis sensatsiooni nimel täiesti laest võetud jutu. Tõnu mõrtsukaks nimetamine tuli võibolla sellest, et taheti tekitada suuremat üllatust, kuna Tõnu oli vastupidi korralik inimene. Tõnu ütles, et ei tea, mis näoga tuttavad talle nüüd otsa vaatavad. Tõnu ja üks teine vend lahkusid kodust aknast alla hüppamise teel. Võibolla pidas ajakirjanik silmas just seda, et niiviisi olid elud ohus.

Isa andis mulle uue töö. Ta ütles, et see tuleb ära teha, sest tänavu on Jüriöö ülestõusu ümmargune aastapäev. Hakkasin kohe arvutist vastavat teksti lugema. See oli lühike, aga oli vist ainult osa vastavast tekstide kogumist. Mul oli teine töö ka pooleli. Mõtlesin, et hakkan nendega tegelema vaheldumisi, üks päev ühega ja teine päev teisega. Lisaks oleks kõigil päevadel jäänud ka vaba aega. Varasem töö oli ka aastapäevaga seotud. Minu blogile tuli ühelt teiselt blogijalt kommentaar, et ma eksin oma sissekandes. Selle blogija nime taga võis minu mäletamist mööda peituda Helina. Seekord ei hakanud ma talle vastama. Mõtlesin, et mul on ükskõik, kas tegemist on Helina või kellegi teisega, ma ei hakka kontrollima.

0 vastukaja: