neljapäev, september 23, 2010

Eesti lipu kaitsmine

Ehitati kaks kalliskividest tooli, mis olid auhindadeks. Kalliskivid lõppesid otsa ja järgmine kord auhindu andes oleks tulnud samad uuesti kasutusele võtta.

*
Üks inimene tegi Eesti lipuga sigadust. Talt nõuti, et ta paneks lipu kohe tagasi. Aga kui ei pannud, siis rohkem ei viitsitud nõuda. Mängiti malet. Klaus soovitas, et tuleks vankrit kindlustada. Mina vaidlesin vastu, et sellel pole mõtet, kuna kohe tuleb matt. Aga mängija siiski ei osanud matti panna. Ütlesin, et lipuga pahandust teinu tuleb kohtu alla anda, sest kas te teate, mis seadust ta rikkus? Eesti lipu kaitse seadust. Aga karstin, et ma ei tunne teda vastandamisel ära. Toomas pühkis harjaga nende taldu, kes olid pahandanud. V. Uibo ütles, et selle kohta on lindil üks laul. Ta läks isa tuppa seda linti otsima, kinkis meile uue lindi ja pani mängima. Toomas uhkustas, et ta läheb ühte väga heasse kohta, nimetades võrguaadressi. Teine vend ütles, et ahhaa, Toomas lobises välja, et ta loeb kõik teiste elektronkirjad läbi. Ütlesin Toomale, et ükskõik, kas see on võimalik või mitte, aga minu kirju ta ei loe, muidu ta saab vastu lõugu. Toomas vastas, et aga ta peab iga päev ühte kohta saadetavate baitide mahu täis saama. Mõtlesin kirjutada Helinale, et täna on tal viimane võimalus mulle kirjutada. Kohe mõtlesin ümber, et seda ma ei kirjuta, sest üks minu põhimõte on, et tagasipöördumise võimalus on alati olemas. Räägiti, et maailmas on kolm inimest, kes oskavad teiste unenägusid vaadata. Kolumbias elab selline mees, kes oskab vaadata ükskõik kui kaugel punktis oleva inimese unenägusid. Varem oskas ta ennustada ka, aga nüüd on võimeid vähemaks keeratud.

0 vastukaja: