reede, september 03, 2010

Läksime klubisse sisse

Kõndisin mööda tänavat. Tee äärde jäi onnide rida. Tegelikult oli see koridor kahe suurema hoone vahel. Kui jõudsin maleklubi ette, jõudsid Särgava ja üks teine maletaja mulle järele. Olin nendega juba tee varasemal lõigul kohtunud. Kuna Särgava jõudis mulle järele, siis ütlesin talle, et täna ta kõndis minust kiiremini. Särgava vaidles vastu, et mina kõndisin kiiremini, sest ma jõudsin varem kohale. Hakkas tunduma, et tal on õigus. Läksime klubisse sisse. Seal oli enne meid kaks maletajat. Küsisin neilt, kuhu nad lauad on pannud. Istusin maleklassis maha ja hakkasin vana maleraamatut lugema. Inimesi tuli juurde. Ühe lapse kohta öeldi, et saabus tulevane maailmameister. Vastasin, et vähemalt üks maailmameister on kohal. Üks tüdruk rääkis teisele, et ta oli arstile öelnud, et paljad rinnad segasid. Nii et ta kasutas ise sama väljendit. Raamatus oli foto, et üks tüdrukute võistkond pani kõik ühesugused riided selga. Neil olid rohelise-valge triibulised tiigripluusid ja rindade pealt oli sinine. Üks prillidega tüdruk oli väga kavala näoga. Foto oli mustvalge. Niikaugele kui ma olin lugenud, oli selles raamatus ainult sõnaline jutt ja polnud üldse malekäike. Üks tüdrukutest võttis raamatu minu käest ära ja keeras lehekülje võrra tagasi, et näidata teisele seda fotot. Olin kodus oma toas.

0 vastukaja: