laupäev, detsember 04, 2010

Ei saanud üle jõe

Arst võttis mul ninast villi välja. Läksin järgmisse kabinetti. Pidin minuga kaasa tulnud inimesele istmiku alt ühe asja andma. Ta ütles, et mul tuleb sealt nahk ka lahti, see tuleb ära võtta. Naisarst võttiski sealt naha pealmise kihi maha. Järgmisel päeval ei valutanud operatsioonihaavad üldse. Mõtlesin, et arsti juures käies ei hakata igat kohta näitama ja ise igale poole ei näe. Kui poleks olnud põhjust, mis andis võimaluse teisel inimesel sinna vaadata, poleks üldse teada saanud, et tuleb opereerida.

*
Tahtsime koos Hennuga üle Võidu silla minna, aga sillal oli tee kinni ja seda remonditi. Seetõttu hakkasime minema silla alt. Nägin, et silla remontijad on silla kivide vahelt tsemendi välja võtnud. Ütlesin, et niimoodi võib sild kokku variseda. Silla alt oleks ka tee sulgeda tulnud. Mõned kivid varisesidki ja üks kõndija sai kiviga vastu külge. Ta vaatas kivi poole ja kõndis edasi. Minu kaaslane läks silla alt läbi, mina otsustasin igaks juhuks ületada jõe kaugemalt. Nii läksid minu ja selle tüdruku teed lahku. Ta kolis uude kohta, aga ma ei teadnud tema uut aadressi ja nii ei pidanud ma teda enam kunagi nägema.

0 vastukaja: