kolmapäev, detsember 29, 2010

Roose oli halb võtta

Isa rääkis, et kui 1960. aastatel tuli mood, et seelikud läksid lühemaks, kirjutas üks meie sugulane selle kohta pilkeluuletuse, et ta läheb kirikusse laulma puudulikku laulu puuduliku riietusega. Mina ütlesin, et üks lühikeste seelikute mood oli 19. sajandil. Isa ütles, et siis olid lühikesed püksid. Mõtlesin, et vahepeal oli mood, et kui naine kellegagi tänaval kohtus, siis lohistas jalgadega. Selle kohta anti moeajakirjades soovitusi. Inimesed jälgisid hoolega, mida teha oma kehaga, aga jätsid tähelepanuta, mida teha oma sisemusega. Olin võtnud arvutil ühe ohutakistuse maha, sest muidu ei saanud ühte asja kätte. Takistuse võis peale tagasi panna. Arvuti kõrval oli seade, mille üks pool oli teist värvi, mis tähendas vist, et praegu on oht olemas. Henn seletas, et oht seisneb selles, et kulub rohkem elektrit. Panin arvuti käima, et Hennule ühte mängu näidata. Mängu tegelased tulid ette juba enne mängu enda käivitamist. Ütlesin, et see on liiga agressiivne. Mängust tahtsin näidata ainult algust. Näitasin mitut erinevat algusvarianti. Hakkasin kartma, et iga kord läks Facebooki teade, et alustasin mängu mängimist, kuigi ma tegelikult ei mänginud. Lootsin, et siiski ei läinud, sest ma ei käivitanud mängu Facebooki kaudu. Uksest tuli sisse Tristan. Ta ütles, et ei leia oma postkastist ühte kirja üles. Soovitasin, et ta teeks endale gmaili aadressi, seal saab paremat otsingut kasutada. Mari L. sirutas minu suunas roosikimbu. Roose oli halb tema käest võtta, sest neil olid okkad. Küsisin, kas ta tahab, et ma võtaks sealt ühe lille. Ta vastas, et mitte ühe. Ta eraldas minu jaoks ise osa lilledest, aga väljavalitud ei olnud roosid ja need olid ilma okasteta. Mari ütles, et appi, mis lilled need on. Väljusin koolimajast koos Erikuga. Erik ütles, et pidi oma emale neist vihikutest rääkima. Mõtlesin algul, et ta peab silmas vihikut, mida Mari L. mulle näitas. Aga Erik ütles, et räägib vihikutest, mida ta Mari S. jaoks tegi. Ma olin ise teinud varem samasuguseid vihikuid, aga siis sellised asjad veel teisi ei huvitanud. Seetõttu lõpetasin nende tegemise ära. Teistel huvi alles tekkis ja nad hakkasid ise samasuguseid tegema. Erik kukkus pikali.

0 vastukaja: