esmaspäev, jaanuar 31, 2011

Rahva keskel või rahva ääres

Olime mõnede klassikaaslastega klassis 301. Olime kooli lõpetanud, aga viimasel ajal olime iga päev uuesti koolis käima hakanud. Merje ütles, et see tüütab ära. Lootsin, et teda esimene päev ei tüüdanud, sest seda nimetati minu korraldatud kokkutulekuks. Mõtlesin, et ma olen seda unenäoks pidanud, et ükskord toimus maleturniir, kus kaotasin enamusele klassikaaslastele, aga see oli vist ikka päriselt. Või ta ei saanud päriselt olla, kui kõik klassikaaslased ei tunne malekäikegi. Praegu mõned mängisid malet. Surusime Kristjan K-ga üksteise sõrmenukke. Siis katkestasin ja ütlesin, et me ei või sõrmenukke vigastada. Olime minu toas. Kaamera näitas, et uksele tuli inimene, kes vaatas teise ukse poole, kust ta nägi sisenemas teist inimest, keda ei näidatud. See keda näidati, naeratas lahtise suuga, ilma et hambad oleks paistnud. Ta läks tuldud teed tagasi, aga enne vaatas üle õla veelkord teisel uksel seisja poole. Nad pidid mööda ringteed vastassuunas minnes vist uuesti kohtuma. Helen ütles, et meile see tähendab midagi, aga filmivaatajatele mitte, sest nad ei tea, et siin ringtee on.

*
Kõndisin koolimaja koridoris. Jürgen lahkus minu vaateväljast, et ma teda unes ei näeks. Varsti pidi algama klassikokkutulek. Sellele saabus ka Sander. Mul olid käärid käes ja Sander ütles, et ma need kohe ära paneksin. Vastasin, et ma ei tahtnud hirmutada. Valisime kokkutuleku ruumiks klassi 204, mis asus 207 koha peal. Meil ei olnud seal kunagi tundi olnud. Istusin uksepoolsesse ritta. Ma võisin istuda nii esimestes kui ka tagumistes pinkides, aga mitte keskmises, kus ma oleksin ennast liiga rahva keskel tundnud. Ma ei saanud istuda ei uksepoolse ega aknapoolse rea keskel ja üldse mitte keskmises reas.

0 vastukaja: