pühapäev, veebruar 20, 2011

Mängijate põlvkonnad

Peebo trükkis välja, kes järgmisel päeval toimuval kiirmaleturniiril osalevad ja kes kellega mängib. Võtsin need paberid endale. Ütlesin, et Peebol kulub niiviisi palju rohkem pabereid. Mulle vastati, et ma võin ju kodust puhtad asemele tuua. Kirja said need osavõtjad, kes olid registreerunud, aga turniiri päeval võis osalejaid juurde tulla. Aeg läks nii ruttu, et ma vahepeal kodus magada ei jõudnudki. Läksin turniirile kohale. Ma sain küll magamata öö järel kiirmalet mängida, aga halvem oli see, et sellest järgmisel päeval pidi algama pikk turniir, mille jaoks oleks tulnud välja puhata. Nüüd leidsin, et olin võtnud paberid ilma asjata, mul ei läinud neid vaja. Mängisin esimeses voorus minust vanema mehega. Olin vigadest õppinud ja ei käinud tuttavas avanguvariandis enam Of4, sest vastase lipp kaitses nagunii etturi c7 ära. Aga seis tuli sellest hoolimata kõigest võrdne. Vastane ütles, et kaks põlvkonda mängivad erinevalt. Vastasin, et põlvkondi on kokku kolm.

0 vastukaja: