esmaspäev, märts 14, 2011

Ei hakka elukutseliseks maletajaks

Pärast nelja vooru juhib Tartu meistrivõistlusi endiselt Vorobjov täiseduga. Teisel kohal on Peebo 3,5 punktiga, kolmandal Trohhalev 3 ja neljandal-viiendal Seljodkin ja Reimaa 2,5 punktiga. Mina mängisin täna mustadega Trohhalevi vastu ja punkte juurde ei saanud. Aga edasiminek on see, et kui kahel eelmisel korral kaotasin teistest kiiremini, siis täna jäin viimasena mängima. Ühe vea tegin küll juba 16. käigul, aga otsustava alles 33. käigul. 37. käigul alistusin. Peebo ütles mulle pärast mängu lõppu, et ma pean hakkama kombinatsioone lahendama. Ülesandeid ma tõesti pärast trennis käimise lõppu eriti lahendanud ei ole. Mulle meeldib mõelda välja midagi originaalset, mitte pusida seisu kallal, mille vastus on ülesande koostajale teada. Täna tehtud vead olid vist mõlemad sellised, millest ma mingil hetkel nägin, et seda ei tohi käia, aga unustasin ära. Vähemalt enne vastase käiku arvasin tema vastused ära. Laupäeval oli mul natuke halb tuju ja tahtsin treeningukoormust tõsta. Laupäeval treenisingi ühe tunni asemel kaks, aga pühapäev otsustasin uuesti, et nii palju pole mul male jaoks aega. Täna on päev läbi hea tuju olnud ja kaotus seda ei rikkunud.

Turniiri kõige järjekindlam pealtvaataja on Särgava, kes on vahele jätnud ainult esimese vooru. Teine pealtvaataja on kohtunik. Karba lööb lõppenud mängude protokollid arvutisse ümber ja kahes esimeses voorus andis protokollid tagasi. Eelmises voorus Rei ei andnud, aga sain kollase kopeerlehe endale jätta. Turniiri mängitakse üsna väikses ruumis. Probleeme on olnud sellega, et osad tahavad õhutamiseks kogu aeg akent lahti hoida, aga mul on mõnes voorus külm hakanud. Täna ei hakanud, sest ilm oli väljas rekordiliselt soe.

0 vastukaja: