esmaspäev, märts 28, 2011

Esimene võit

Tartu meistrivõistlustel on enne viimast vooru Vorobjovil 7,5 punkti ja kohtuniku sõnul on ta esikoha kindlustanud. Punktidega võib talle küll järele jõuda Peebo, kellel neid praegu on 6,5. Trohhalev on praegu kolmandal kohal 5,5 punktiga. Viimases voorus jääb tal mängida Vorobjoviga. Reimaal on punkte 5, Õunmaal 4,5. Mina võitsin täna mustadega Tulvat ja olen 1,5 punktiga eelviimasel kohal. Nüüd ei saa öelda, et ma mängiks iga koha pealt halvemini kui valikturniiril, sest siis tegin Tulvaga viigi. Tema oli ainus vastane, kellega pidin mängima mõlemal turniiril. Aga minu kaotuste seeria oli vahepeal juba nii pikk, et täna koju jõudes ei küsitud enam: "Kuidas läks?", vaid: "Noh, kas kaotasid?"

*
Vaadelaja blogi kommentaarides kritiseeriti minu blogile tuginedes Sandrit, et ülikooli maleklubi üritustel käib vähe inimesi. Minu meelest ei ole päris õige kritiseerida klubi kõige aktiivsemat liiget selle eest, et teised on passiivsemad. Kui ta oleks veel aktiivsem, saaks ilmselt üritustele rohkem inimesi, aga sama hästi võib nende kutsumisega tegeleda iga teine klubi liige või ka veel klubiga liitumata inimene. Ja mulle piisab mängimiseks ka ühest vastasest.

0 vastukaja: