neljapäev, märts 24, 2011

Liider viigistas

Tartu meistrivõistlustel tegi Vorobjov täna esimese viigi Peeboga. Vorobjovil on nüüd 6,5 punkti, Peebol 5,5. Reimaal ja Trohhalevil on punkte 4,5, Seljodkinil ja Õunmaal 4. Mina mängisin täna valgetega Õunmaa vastu. Avangus sain nupud paremini välja, aga sellest hoolimata tuli järjekordne kaotus. Täna segas mängimist veel vastik köha. Pole võimatu, et saan punkte kahes viimases voorus, kui tulevad minust natuke nõrgema reitinguga vastased. Aga üks neist on sellel turniiril minust paremini esinenud ja teine minust rohkem kiirturniire võitnud.

Eile vaatasin 1974. aasta Karpovi-Kortšnoi matši partiid, püüdes käike ära arvata. Vähemalt kommentaatorite arvates tegi isegi Karpov minu pakutust halvema käigu. Kortšnoi käikude asemel kommentaatorid täpselt minu välja valitud käike ei soovita, küll aga minu ideele lähemal seisvaid. Varem vaatasin naissuurmeistrite mänge ja arvasin sageli hüiumärgiga käigu ära, samal ajal kui suurmeistri minust erineva käigu korral eelistasid kommentaatorid korduvalt minu käike. Aga mängu võitmiseks peaksid kõik käigud õiged olema.

0 vastukaja: