pühapäev, aprill 24, 2011

Õpetaja bussis

Läksin hommikul kooli. Läksin sama bussi peale õpetajaga, kelle tundi ma sõitsin. Sisenesime mõlemad esimesest uksest. Teise ukse pool oli kaks klassivenda, kellest üks oli Lauri K. Ma ei teadnud, miks need klassivennad bussis olid, kui seni polnud nad Annelinnas elanud. Esimene tund oli matemaatika. See toimus ruumis 301. Varsti pidi matemaatikas lõpueksam tulema. Õpetaja andis mulle kontrolltöö tagasi. Selle eri osad oli ta hinnanud eraldi. Mõne eest olin saanud nelja. Ühe eest oli algul kirjutatud kaks, aga see oli maha tõmmatud ja asemele kirjutatud neli miinus. Ma ei teadnud, kas see on parem hinne või just halvem, tähendades miinus nelja. Õpetaja kritiseeris mind, et ma lahendavat ülesandeid niimoodi, et sellest ma olen A. Läätsega rääkinud, ja näete, ma mäletan ka. Uuemal ajal õpitud osa ei olnud mulle selge, sest ma polnud enam tahvlile näinud. Õpetaja ütles, et vihiku eest kannab ta mulle hinded sisse ainult siis, kui ma need ära arvan, ja tubli, ma arvan ka. Mõtlesin, et kui ma mingit hinnet pakuksin, siis pakuksin ainult kahtesid. Nii et parem on mitte midagi pakkuda, muidu õpetaja panebki kahed.

0 vastukaja: