reede, mai 27, 2011

Kommikarbid kuhjuvad

Täna mängis päevakeskuses malet 10 inimest ringsüsteemis 12 minutiga. Esimesse poolde tulid:

1.-2. Peebo, Tätte 7 p.
3. Trohhalev 6,5
4. Runnel 6
5. Seljodkin 5

Auhinnaks võtsin jälle kommikarbi. Üle-eelmisel nädalal võidetud kommikarpi pole ma veel avada jõudnud, sest söön alles sünnipäevakomme. Ma oleks saanud küll täna valida kommide asemel ka paberirullid, aga eelistasin pidulikumat auhinda.

Täna katsetasin palju selliseid avanguvariante, mida ma eriti hästi ei tunne. Esimeses voorus mustadega Kääbi vastu võitsin kaotusseisust ajaga. Teises voorus valgetega Trohhalevi vastu jõudsin umbes võrdsesse lõppmängu, siis panin kolm etturit ette ja alistusin. Kolmandas voorus mustadega Seljodkini vastu sain parema lõppmängu ja võitsin ajaga. Neljandas voorus valgetega Solovjovi vastu sain materiaalse paremuse, aga ajapuuduses mängisin selle maha ja mäng lõppes viigiga. Viiendas voorus mustadega Volperti vastu oli mul halvem seis, aga võitsin ajaga. Kuuendas voorus mustadega Peebo vastu sain veidi lootusrikkama seisu, aga mäng lõppes viigiga. Seitsmendas voorus valgetega Tätte vastu sain kõigepealt ruumilise paremuse, siis kaotasin kolm etturit, seejärel võtsin kolm etturit tagasi, aga lõpuks sain mati. Kaheksandas voorus mustadega Põvvati vastu võitsin halvemast seisust ajaga. Üheksandas voorus valgetega Metsoja vastu tekkis terav seis mõlemapoolse kuningaseisu nõrgestamisega samal tiival ja ma panin mati.

0 vastukaja: