kolmapäev, juuli 27, 2011

Iga unenägu saab millekski kasutada

Kuskilt lugesin hiljuti umbes sellist lauset, et teadlasi huvitab, mis on unenägude funktsioon. Koolis õpetati, et vähemalt pimesoolt ei lähegi inimesel millekski vaja. Või koolis nimetati seda vist ussripikuks. Unenägude kohta on siiski öeldud, et nende ajal toimub mälu töötlemine. Aga loomade kohta on öeldud, et nemad näevad ka unenägusid, teiselt poolt arvatud, et nad ei mäleta midagi. Kui on õige arvamus, et minul on keskisest parem mälu, siis mul võibolla mitte ainult ei jää unenäod paremini meelde, vaid näengi rohkem unenägusid, sest on rohkem, mida töödelda. Seda kinnitab ka see, et magan keskmisest kauem. Ja kui mul seda kooliajal takistati, siis olin sageli unine. Enda võetud eesmärk on teha unenägudest blogisissekandeid. Võiks küsida, mis on nende unenägude eesmärk, mida ma blogisse kirja panemiseks liiga halvaks pean. Võibolla see, et saaks öelda, et ega ma iga unenägu kirja ei pane. Enamuse küll panen, aga kui ma ei ütleks, et ma igat kirja ei pane, kujutleks blogi mitte lugenud inimesed, et ma panen kirja seda, mida nemad unes näevad.

0 vastukaja: