teisipäev, juuli 12, 2011

Unenäokirjelduste ülevaateartikkel

Ühes uues blogis anti ülevaade, milliseid järjejutte on blogides avaldatud. Pärast ülevaate andmist tahtis blogi omanik vist ise ka mõnda avaldama hakata. Oli kaks võimalust, kas leida idee, mille kohta kirjutada üksik sissekanne, või järjejutu idee. Teises blogis ilmus artikkel selle kohta, milliseid unenägusid Oudekki on erinevates kohtades kirjeldanud. Kõik tema kirjeldatud unenäod olid üles loetud ja iga ühe kohta midagi kommentaariks öeldud. Ühes mainitud artiklis ei kirjutanud Oudekki unenäost, vaid ütles, et tal on unelm. Viimases lõigus oli mainitud artiklit, mille kohta öeldi, et sellega Oudekki kompromiteerise ennast ja pärast seda jäi tema blogi seisma. Eespool kommenteeriti ühte unenägu, et kes näeb sellise unenäo, see ei saa asjadest midagi aru. Kartsin, et võib järgenda artikkel ka minu unenägude kohta. Aga võibolla minu omi peeti paremateks. Märkasin, et minu joonistusplokid, mille olin pannud suure toa sahtlisse, on ema sealt jälle välja võtnud ja toonud Hennu voodi peale. See tähendas, et ema oli jälle minu sahtlit korda tegemas käinud. Läksin vaatama. Sahtlis oli asju kõvasti vähemaks jäänud. Sealt välja võetud asjad seisid sahtli lähedal virnas, et need ära visata. Asjade äraviskamiseks andis ettekäände ka see, et Tõnis oli hiljuti minu kommipabereid kortsutanud. Võibolla taheti see sahtel üldse kellelelgi teisele anda. Hakkasin ahnete liigutustega kõiki välja võetud asju sahtlisse tagasi panema. Need ei näinud eriti head välja. Ema ja isa tulid takistama. Viskasin neid puulusikaga. Sellel murdus vars pooleks. Isa ütles, et väga hea. Ta ütles, et algul mul oli pabereid, kus piltide juurde oli häid märkmeid tehtud. Otsustasin, et keeran sahtli lukku. Minu sahtli lukustamise korral ei oleks ema hästi oma sahtleid avada saanud. Ütlesin, et kuna ema ei täitnud kokkulepet, et sahtli lukust lahti hoidmise korral ta seda korda tegema ei hakka, siis panen selle lukku tagasi. Aga ma ei leidnud luku tera. Selgus, et ema oli ettenägelikult luku sahtli küljest ära võtnud.

0 vastukaja: