teisipäev, september 13, 2011

Vanade sissekannete meeldetuletus

Mängisin Kääbiga malet. Malelaual toimus Austria ministeeriumi ründamine. Märkasime, et oleme mänginud nii, et kuningas on mitu käiku tules. Ütlesin, et valekäik on läbi läinud, ainult viimase käigu saab tagasi võtta. Kääp tahtis siiski kõik valekäigud tagasi võtta. Aga nuppe liigutades läks seis segamini, ja ei mäletanud enam, milline see peab olema. Mul pidi olema võiduseis, aga ma ei teadnud edasi mängides üldse, millise käigu ma pean tegema. Kui olin käigu teinud, siis sain aru, et olin ajanud segi oma ja vastase nupud.

*
Avaldasin blogisissekande, mis koosnes viidetest huvitavamatele vanematele sissekannetele, et neid meelde tuletada. Viited olid pealkirjadena kahes tulbas. See, mida ma olin teinud, oli meie kirjastuse uuemate raamatute virna külili asendis riiulisse panek. Tegin sellest raamatuvirnast foto ja panin blogisse. Mulle öeldi, et virn on ebakorrapärane, see kukub ümber. Vastasin, et ei kuku. Leidsin nüüd siiski ka ise, et virna tuleb kohendada, seejärel sellest parem foto teha ja panna blogisse senise foto asemele. Kui virna kohendama hakati, kukkus selle keskelt kaks raamatut põrandale. Ütlesin, et nüüd kukkus. Õnneks olid raamatud kukkunud sellisesse asendisse, et ei saanud kannatada. Sander püüdis virna kohendamiseks upitada selle ülemise otsani. Ütlesin, et ta ei ulatu, ja kohendasin ülemist otsa ise. Mõned läksid rõdule. Puhkes tormituul. See võis kõik minu paberid laiali viia. Ütlesin, et seda oleks pidanud teadma, et augustis võib torm tulla. Tahtsin rõduukse tuule eest kinni panna. Aga nii ei oleks rõdule läinud saanud sealt põgeneda.

0 vastukaja: