reede, oktoober 21, 2011

Eksamiks valmistumise meetodid

Ma olin ühest loengukursusest käinud ainult igas teises loengus ja ülejäänute kohta ei olnud mul konspekti. Aga vast piisas olemasolevatest eksami ärategemiseks. Vaatasin oma konspekti. Ühe loengu kohta olin asju üles kirjutanud kahte tulpa, mis alt laienesid. Et eksami õnnestumine kindel oleks, selleks mõtlesin uuesti läbi lugeda kunstiajaloo õpikud. Kuna tegemist oli Kangilaski loengutega, siis kavatsesin alustada tema enda raamatust. Mina olin ülikooli eksamiteks valmistunud loengute kuulamisega, aga mõni teine oli nii palju raamatuid lugenud, et läks tegema eksameid ainult loetu põhjal, loengute sisust midagi teadmata. Aga sellised eksamitegijad said ikkagi minust üks pall madalama hinde, sest raamatutes iga loengus öeldud lauset ei olnud. Kõndisin maleblogi loendurisse, milleks oli koolimaja ajaloo kabinet. Vaatasin seal ringi. Ma polnud varem sellesse loendurisse sisenenud. Loendurist lahkusin maleblogi kaudu, milleks oli klass 207. Läksin järgmise tunni toimumise ruumi.

0 vastukaja: