kolmapäev, oktoober 26, 2011

Mängukala püüdmine

Joosepiga mängisime kalapüüdmist. Punasele plastmasskalale on niit külge seotud. Mängisime, et see on õngenöör. Vesi oli plekk-karbis ja selle kaanel oli lõke, kus me kala ära küpsetasime. Tükk aega hiljem tuli Joosepile meelde, et seal on lõke, ja ta hakkas mitu korda selle kustutamist mängima. Henn ütles Joosepile järele tulles, et tema meelest on Joosepil hea mälu. Panin seda tähele ka ise. Kapis on tööõpetuse tunnis tehtud puukarbid, mis olid veel hiljuti asju täis, aga nüüd on tühjaks kallatud. Mina ei mäletanud, mis asjad seal varem olid, aga Joosep küsis karpi vaadates: "Kus punane elevant on?" Kui Joosepile räägiti pikk jutt loomadest, jäid tal kõik selle detailid meelde ja rääkis selle tagasi veel pikemana. Jutust arusaamisega oli tal rohkem raskusi. Kui mina rääkisin, et koer valvab autot ja hammustab varast, siis selgus, et Joosepile on sõna varas tundmatu. Tema hakkas rääkima, kuidas koer hammustab varest ja kajakat. Enda kohta mäletan, et rääkisin seitsmeaastaselt palju mälestusi sellest, mida ma kolmeaastaselt tegin, aga Joosep ütleb juba kaheaastaselt: "Ükskord olin ma väike ja hakkasin nutma." Viimasel ajal ei ole ma teda tõesti nutmas kuulnud.

0 vastukaja: