neljapäev, oktoober 13, 2011

Sõltlase elu

Ülikooli maleklubis öeldi, et imelik, et vihmaga nii palju inimesi kohale tuli. Selle peale üks mees vastas, et see on see sõltlase elu. Mina ütlesin, et mul ei ole sõltuvus, vaid harjumus. Mul soovitati proovida malemäng maha jätta. Mina ütlesin, et ei saa jätta, sest ma kirjutan blogi.

Turniiri esimene voor mängiti kümne minutiga. Siis tuli rahvast juurde ja mõtlemisaega lühendati seitsmele minutile. Tulemused olid:

1. Jakobson 7 p.
2. Hinrikus 7
3. Okas 5,5
...
5. Runnel 4
...
Kokku 9 osavõtjat.

*
Seekord lugesin maleuudiseid Uganda ajalehest "Daily Monitor". Seal kirjutati 6. oktoobril, et 5.-20- novembril toimuvad Kampalas Uganda meistrivõistlused. Turniiri läheb rahvusvahelisse reitinguarvestusse ja võitja pääseb järgmisel aastal Türgis toimuvale maleolümpiale. Mängitakse 9 vooru Šveitsi süsteemis, kaks vooru päevas. Praegu on riigi meister Wanyama, aga oodatakse 19-aastase FIDE meistri Emojongi edu.

14. septembril kirjutati, et Emojongi FIDE meistri tiitel pärineb mais Hartumis toimunud Aafrika meistrivõistluste tsooniturniirilt, kus tema võiduprotsent oli 55. Edukalt mängis ta ka juunis Mosambiigis Maputos toimunud Aafrika meistrivõistlustel. Tema FIDE reiting on 2156, mis on Ugandas paremuselt viies. FIDE meistriks sai ta kolmanda ugandalasena.

0 vastukaja: