kolmapäev, november 30, 2011

Vaiksemad ajad

Eile oli Facebookis suur vaidlus. Tavaliselt ma sinna üle ühe korra päevas sisse ei logi, kui mulle just mõnda küsimust ei esitata, aga eile logisin kolm korda. Ja kui ma tavaliselt püian seal mitte üle kahe lause korraga kirjutada, siis eile venis üks sissekanne nelja lause pikkuseks. Aga kuna üks osalejatest soovis teema lõpetada, siis ma seda täna enam rohkem ei täiendanud. Tahtsin kuulata sealt muusikat, aga juba eile ütles arvuti, et ma pean selleks installeerima programmi uue versiooni. See mulle ei meeldinud, kui ma olin programmi juba üks kord installeerinud. Täna proovisin seda siiski teha, aga ei õnnestunud. Arvuti ütles, et ma pean enne vana versiooni ära kustutama, aga vana versiooni ei leidnud ma arvutist üles. Ehk homme proovin uuesti. Või kui ei proovi, siis on asjal see hea külg, et arvuti on vähem viirustest ohustatud. Mul on küll kahtlus, et midagi võib juba arvutis sees istuda. Mulle on kunagi öeldud, et mul on istuv eluviis. Aga praegu mul on rohkem püsti tõusev ja uuesti maha istuv. Kohe tõusen püsti.

0 vastukaja: