neljapäev, detsember 01, 2011

Kogume informatsiooni

Lugesin vanade roomlaste kohta, et kaupmehed olid paikse eluviisiga inimestest palju paremini informeeritud. Aga arvatavasti oli teiste elualade esindajatel lihtsalt teist liiki informatsiooni. Talupoeg tundis arvatavasti taimi paremini. Kuigi ülikoolis õpetati, et roomlased ei nimetanud kunagi ilusaks metsa, vaid ainult kultuurmaastikku. Tartu linnamaastik on jälle koledamaks läinud. Fortuuna tänaval tehti mingeid ümberkorraldusi, mis minu meelest teevad tänava koledamaks. Paljude asjadega harjun ma hiljem ära, aga sellega ei pruugi harjuda. Matemaatikatundides ei viitsinud ma harjutada selgeks saanud asju. Aga praeguseks on selgunud, et mul on osa õpitust ununenud. Põhikooli matemaatika osa mäletan paremini, keskkooli osa mitte eriti hästi. Sellest hoolimata, et matemaatikaolümpiaadidel käisin just keskkoolis. Ma kaalun keskkooli matemaatika käsiraamatu läbi lugemist. Aga enne "Loomade elu" köite lõpetamist ei kavatse ma sellega alustada. Ja vahepeal võiks lugeda veel keemia käsiraamatut. Selle sain endale siis, kui vanaema korterit vahetas ja ei tahtnud kõiki raamatuid säilitada. See korterivahetus ei pruugi jääda viimaseks.

0 vastukaja: