teisipäev, jaanuar 03, 2012

Enne missat

Kirjutasin blogisissekandeid. Ette tuli küsimus, kas ma olen nõus maksma. Osad sissekanded blokeeriti ära, et ilma minupoolse maksmiseta ei olnud neid võimalik kellelgi lugeda. Oleks võinud endale teha uue blogi teise kohta ja blokeeritud sissekanded sinna kopeerida, aga kopeerimine ei olnud ka võimalik. Mina ei olnud nõus kirjutamisvõimaluse eest maksma, vaid tahtsin, et mulle kirjutamise eest makstaks. Kui mul tasuta võrgus kirjutada ei lastud, võisin väga hästi kirjutada paberile. Blogisid pidi nüüd nagunii vähemaks jääma. Või oli minu blogi muudetud tasuliseks sellepärast, et seal oli palju fotosid avaldatud, mis võttis palju mälu. Siis ehk oleks aidanud osade fotode ärakustutamine.

*
Helen küsis, mille poolest pärast malemängu suitsetamine kahjulik on. Mõtlesin, et millegi poolest see võib isegi kasulik olla. Ütlesin, et pärast kaotust mitte suitsetades mõtleb ainult kaotusele, aga suitsetamise korral kaotusele ja suitsetamisele. See oleks negatiivsete mõtete osakaalu vähendanud. Pidime minema kooli saali, kus pidi tulema missa. Öeldi, et koristajal on missa ajal wc koristamise alustamine keelatud, ta peab alustama enne missat. Mõtlesin, et kui ta alustab enne, siis ta ei saa võibolla missa ajaks lõpetatud. Parem, kui ta alustaks alles pärast missat. Mina ja üks klassivend kerkisime koridoris maast õhku. Mõtlesin välja luuletuse:
Kui me lähme kõrgemasse,
lähme teisest paremasse.

0 vastukaja: