reede, jaanuar 06, 2012

Lõpuks jälle võistlustel

Täna oli mul üsna pika vaheaja järel jälle aega maleturniirile minna. See lõppes järgmiste tulemustega:

1.-2. Peebo, Harujõe 5,5 p.
3. Raidväli 4,5
4. Solovjov
5. Okas
6.-8. Runnel jt. 3,5
...
Kokku osales 16 mängijat, kellest Trohhalev pidi pärast kolmandat vooru ära minema. Voore oli seitse ja mõtlemisaeg veerand tundi.

Esimeses voorus kaotasin valgetega Okasele. Teises voorus olid mul Kääbi vastu mustad. Lubasin tal kaotava käigu tagasi võtta ja kaotasin ise. Kolmandas voorus olid mul mustad Solovjovi vastu. Jätsin etturi ette, aga õnnestus lõppmängus käikude kordamisega viik teha, tulistades odaga kordamööda kuningat ja etturit. Neljandas voorus võitsin valgetega Põvvatit, viiendas sain valgetega Tätte vastu avangus enametturi, aga seis oli terav ja kaotasin. Kuuendas voorus jäin vabaks. Enne seitsmendat küsis kohtunik Peebo, kas ma olen nõus teist korda vabaks jääma. Eelistasin mängida ja sain vastaseks Jakobi, kelle vastu mul olid mustad. Vastane sai natuke parema seisu, aga lõpus ei märganud kolmekäigulist matti ja mina võitsin. Analüüsisime seda mängu veel edasi ja analüüs lõppes viigiga.

0 vastukaja: