neljapäev, jaanuar 12, 2012

Mängud kokkutulekul

Teised Peedule sõitjad olid juba raudteejaama läinud. Läksin ka vaatama, kas pean juba rongi peale minema. Jaamas selgus, et rong väljub varsti. Ütlesin, et ma ei jõua enam koju asju võtma minna. Ema hakkas naerma, sest mul ei olnud asju kaasas. Olin vihane, et rong nii ruttu läheb, ja lõin jalaga prügikasti ümber. Hakkasin seda samal hetkel kahetsema ja ütlesin, et kohe tõstan ta püsti tagasi. Aga mind võeti juba kinni ja viidi jaama ülemuse juurde, et ta mulle trahvi teeks. Kordasin, et ma kahetsen, et ma prügikasti ümber lõin, ma tõstan ta püsti tagasi, mul tuli äkkviha, kuna ma ei jõua enam enne rongi väljumist kodus ära käia. Ülemus ütles, et ma võin ju järgmise rongiga ka minna. Mina ütlesin, et selle peale ma ei tulnudki. Aga mõtlesin, et ma ei viitsi nii palju edasi-tagasi kõndida, et järgmise rongiga sõita. Mulle ei hakatud trahvi tegema. Mõtlesin, et võidaks teha, vaadates, et ma rikun endiselt korda ja surun käega vastu minu kõrval istuva naise rinda. Tegelikult surus see naine ise ennast minu käe vastu. Läksin ja tõstsin prügikasti püsti.

*
Mulle näidati grupipilti, mis oli tehtud ühel peol, kus ma olin käinud. Fotol oli teiste hulgas kaks lühikese seelikuga naist. Vanema naise jalad olid natuke ilusamad kui nooremal. Seisin akna all ja kuulsin, kuidas vene poisid mind mõnitavad. Nad mõnitasid selle eest, et ma olin neist pikem. Aga ma kükitasin maha. Klassikokkutulekul olid kõik öelnud, et nad nägid mind, kuigi nad oleks võinud sama hästi öelda, et nägid kedagi teist. Esimesel klassikokkutulekul ei olnud mulle veel sellist tähelepanu osaks saanud. Nüüd oli kolmas klassikokkutulek ja tähelepanu minu vastu oli jälle väiksem. Keegi minuga ühte ruumi üldse ei tulnud, peale minu oli seal ainult kaks väikest poissi. Tõstsin väikseid mänguloomi püsti üksteise taha ritta. Esialgu tegin seda süsteemitult, aga siis mõtlesin, et panen kõik kolm ninasarvikut kõrvuti. Kui kaks sarnast ninasarvikut olid juba kõrvuti, otsisin veel kolmandat, mis oli neist hoopis erinev. Hakkasime kõigi kokkutulekul osalejatega palli mängima. Viskasime väikest rohelist palli üksteisele. Roheline pall oli pehme, aga üks mängija viskas musta kõva palli. Ütlesin, et seda musta palli ei tohi kasutada, sest sellega võib pea lõhki minna.

0 vastukaja: