esmaspäev, mai 28, 2012

Eufooria päiksest

Päikese aktiivsus oli tõusnud. Ilmateates mainiti korduvalt, et õhus on üheliste uraani aatomite asemel kolmelisi. Viimane kord öeldi, et nüüd on kõik uraani aatomid kolmelised. Lisati, et see viib inimesed eufooria seisundisse. Ma ei olnud kindel, kas mul tekib eufooria, kui ma samal ajal tean, et tegemist on halva asjaga. Aga teisi inimesi võis eufooria viia sõdu alustama. Ei olnud oodata, et päikese aktiivsus uuesti langeks, sest ta oli lihtsalt oma arengus sellisesse järku välja jõudnud. Kui seisund muutus püsivaks, ei olnud põhjust sellest edaspidi uudistes rääkida.

*
Olin saunas. Selle kaugemas otsas oli ka üks naine. Ma võisin olla uhke, et ma sellise olukorra välja kannatan. Olin koolitunnis. Sinna tuli üks õpetaja juurde. Ta ütles, et ärge hakake lahkuma. Olin just asju pakkima hakanud. Ütlesin, et ega ma ei lahkugi, aga ma panen asjad kokku. See õpetaja küsis mult dokumenti. Hakkasin portfellist otsima. Ütlesin, et ma näitan vana õpinguraamatut. See oli kehtinud bakalaureuse- ja magistriõppes, aga mitte praeguses õppeastmes. Õpetaja lehitses seda ja teatas, et seda pole uuendatud. Hakkasin paremat dokumenti otsima. Leidsin igasuguseid, millest ma ei mäletanudki, et need mul olid. Üks oli hoti kaart. Aga õpetajale neist ükski ei sobinud. Siis vaatasin mappi ja leidsin sealt ID-kaardi. Esitasin selle ja õpetaja jäi rahule. Ütlesin, et see oli ju mapis, sest seda läheb vaja. Kõndisin tänaval. Mõtlesin, et võtan kasutusele süsteemi, et kõigepealt vaatan inimeste ära tundmiseks nägu ja seejärel enda rahustamiseks nende jalgu. Mehi vaatan veel vähem, jättes jalad vaatamata.

0 vastukaja: