reede, juuni 22, 2012

Kaks päeva elektrita

Paistab, et elektrikatkestus kestis ainult kaks päeva, neidki mitte tervikuna. Ähvardas oht, et elektrikutel tulevad vahepeal kaks päeva pühad. Kuulujutt rääkis juba, et elekter on võibolla ära kuu aega. Aga see tähendas võibolla seda, et niikaua tuleb tegeleda tulekahju rahaliste tagajärgedega.

Eile viisime oma külmutuskapist osa asju venna külmutuskappi. Venna poolt kirjutasin ka eilse teise blogisissekande. Täna õhtuks olid Maria sünnipäevaks keedetud kartulid külmutuskapis halvaks läinud ja tuli ära visata. Lõunasöögi ajal olevat isa neid veel söönud. Mina käisin ema soovitusel lõunat söömas söögiasutuses, et saaks sooja toitu. Aga seal oli ports minu jaoks liiga suur ja ei olnud nii maitsev kui kodune külm toit, mistõttu ma ei söönud kõike ära. Sellest hoolimata oli lõpetades kõht punnis. Teadsin ette, et mulle ei pruugi söökla toit maitseda, aga põhjendasin sinna minekut sellega, et uutes kohtades tuleb käia, et unenägude jaoks materjali saada. Selle peale soovitas isa mul minna öölokaali. Ütlesin, et üks mees läks sellepärast ööklubisse, et tal oli kodus mingi õnnetus ja ei saanud kodus ööbida. Aga seal nõuti, et kes juurde ei telli, peab ära minema.

0 vastukaja: