kolmapäev, juuni 13, 2012

Klaas vett järelvoorus

Tõstsime malenuppe. Mul olid mustad. Vastane oli sirutanud minu nuppude suunas pika etturiketi. Käisin selle vahelt välja oda. Siis täpsustasin, et oda tuli käia etturiketi ette, need etturid moonutavad pilti. Sain pikal maleturniiril nii palju punkte, et pärast viimast vooru oli mul neid liidriga võrdselt ja ma olin Tulva järel teisel kohal. Meie vahel toimus järelmatš. Sain võidu ja arvasin, et nüüd on mul turniiril esikoht käes. Aga selgus, et sel ajal, kui mina jõin ühe klaasi vett, jõi Tulva kaks, nii et ta oli must ikka veel ees. Pidime seetõttu mängima omavahel veel kaks partiid. Turniiri kohta anti välja ajalehte, mis ilmus mitu korda päevas. Kui olin teises ruumis, tõi ajalehejagaja mulle uue numbri ja jagas neid ka teistele. Rääkisin Sandriga. See võistlus oli lauluvõistlus. Mul olid kõigi osalejate laulud kassetile lindistatud. Varsti pidi algama finaal. Räägiti, et Jürgen I. koostab ühes kohas istudes käekirjaviktoriine.

0 vastukaja: