reede, juuni 15, 2012

Väike aparaat

Ühes ruumis oli palju raamatuid, mille hulgast me võisime endale sobivad valida. Valisin ainult selliseid, mille ma kavatsesin elu jooksul läbi lugeda. Kui valimise lõpetasin, oli möödunud aastaid. Seega kulus valimisele rohkem aega kui raamatute lugemisele endale. Ühes ruumis hoiti riiulis paljude inimeste kirju. Üks inimene rääkis, et kui ta seal ruumis istus, tuli üks tuttav ja hakkas juba tema kirja lugema. Varsti hakkas see tuttav seda isegi valju häälega tegema. Järgmisel ööl see tuttav suri. Aga tal oli üks haigus, nii et kirjast teada saadud asjade tekitatud vapustus ei olnud surma ainus põhjus. Helina kirjast sain teada, et ta elab nüüd Saksamaal. Ta kirjutas, et tahab kaotatud aja tasa teha ja oma lapsed ära sünnitada. Ta kavatses sünnitada kaheksa katoliiklasest last.

*
Igaühele anti väike taskuarvutit meenutav aparaat. Vend tahtis, et ma talle enda oma näitaks. Vastasin, et ma ei taha teistele näidata. Kui aparaadi käima panin, nägin, et mulle on sellega antud kaks arvu. Üks neist arvudest oli 666. Varem oli mulle teises kohas juba antud arv 13, ja nüüd veel 666 ka. Aparaati olid registreeritud kõik võrgulehtede aadressid, kuhu ma feisbukist klikkinud olin. Teises ruumis istudes avastasin, et minu jala all on suur koer. Mind haaras hirm, mistõttu koer muutuski minu vastu kurjaks. Tahtsime meestega sauna minna. Aga sellel saunal ei olnud ust ees, nii et naistele pidi ära paistma, kui me laval istume.

0 vastukaja: