esmaspäev, juuni 04, 2012

Vallajuhtide kogunemine

Henn tahtis Tõnule oma unenägu rääkida. Tõnu soovitas, et Henn räägiks mulle. Henn ütles, et mulle ta ei räägi. Siis ta mõtles ümber, aga ütles, et kui ta räägib, siis ma ei tohi naerda. See võõras poiss läks oma pruudi juurde ja nõudis, et neid kohe kuninglikult paari pandaks. Noortel oli kombeks selliste asjadega kiirustada, selle asemel, et oodata, kas nad kellegi parema leiavad. Ei olnud põhjust kiirustada, aga neil oli selline enesetunne, nagu oleks lühike aeg tutvumisest alates väga pikk, mis sundis seda tegema.

*
Mõtlesin, et klassikokkutuleku võiks viia läbi liivakastis. Aga on ohtlik teda sellisesse kohta välja kuulutada, kust võidakse ära ajada. Kohtusin tänaval Hennuga. Rääkisin talle vallajuhtide kogunemisest. Henn ütles, et ma üldse ei küsi, kas ta tahab, et talle sellest sellise häälega räägitaks. Vastasin, et ma tulen siis teist moodi. Sõitsin tast aeglaselt autoga üle ja küsisin, kas nüüd on parem. Maja ülemisel korrusel pidi algama pidu. Läksin koos emaga trepist üles. Enne saali jõudmist keerasin ümber, öeldes, et ma parem ei tule. Ema ähvardas, et siis mul tuleb isaga tegemist. Välisuksel kohtusingi isaga. Ta küsis, kuhu mina lähen. Vastasin, et tuleb välja, et asi on ikka selles, et inimestele minu hääl ei meeldi.

0 vastukaja: