esmaspäev, juuli 02, 2012

Olümpiavõitjate organisatsioon

Näitasin kaardilt, et olen sõitnud Viljandisse nii põhjapoolt kui ka lõunapoolt Võrtsjärve. Tõnu ütles, et lõunapoolt sõita on igav. Hakkasin kooli minema. Fortuuna tänaval kõndides lugesin ajalehest Simsoni artiklit, et Eesti olümpiavõitjate organisatsioon hakkab poliitikasse sekkuma. Simson oli kaua oma äärmuslikke hoiakuid varjanud, aga nüüd paistsid need välja. Eestis oli kaks olümpiavõitjate organisatsiooni, millel olid poliitikas erinevad seisukohad. Vaatasin kella pealt, et jõuan kooli pool tundi liiga vara. Seetõttu läksin esialgu teises suunas teise majja. Seal töötasid inimesed arvutitega. Minu arvuti juhe ei olnud enam vooluvõrgus. Küsisin, kas küünla süütamine annab ka arvutile elektrit. Vastati, et annab küll. Süütasin arvuti lähedal küünla. Arvuti muutis küünlasoojuse elektriks ja hakkas tööle. Kell oli nii palju, et üks õpilane ütles, et aitab, pani arvuti kinni ja läks kooli. Mina läksin hiljem. Olin oma mineku kiirust ülehinnanud ja jäin natuke kooli hiljaks. Koolimaja ukse juures tuli mulle vastu direktor. Ta ei öelnud tere, kuigi varem oli tema seisukoht olnud, et kõik inimesed peavad üksteist teretama. Aga ma teadsin, et inimeste seisukohad ajas muutuvad. Ma ei leidnud riidehoidu üles. Selgus, et see oligi lukus ja keerati alles nüüd lukust lahti.

0 vastukaja: