reede, august 10, 2012

Grupikirjand

Tund pidi tulema klassis 302. Hakkasin istuma uksepoolsesse ritta. Aga pinginaaber tahtis kohta selle uksepoolses küljes minu eest ära võtta. Tahtsin istuda just uksepoolses küljes, et õpetajale halvemini nähtav olla. Mul õnnestus siiski istuda sinna. Ütlesin, et ma istun täpselt sama koha peal, kus esimeses klassis. Üks poiss vaidles vastu, et esimeses klassis istus seal tema. Ütlesin, et esimeses klassis olime küll teises ruumis, aga minu koht oli täpselt sama - uksepoolse rea teises pingis. Õpetaja andis tagasi lõpukirjandi. Olin selle eest saanud 36 punkti. Kirjandid olid liidetud kokku gruppide kaupa, nii et iga rida kirjutas ühe kirjandi. Minu hinne oli küll neli, aga olin saanud uksepoolses reas istujatest rohkem punkte kui kõik minu taga tulijad kokku. Antti ütles, et minu punktidest kaks esimest tõi tema. Nägin tabelist, et kuigi minu lõpukirjandi hinne oli neli, tõusis minu ülikooli lõputunnistuse keskmine hinne sellega sellest hoolimata A-le. Ma sain ülikooli lõpetades kaks tiitlit, mida mõlemat tähistati kahetäheliste lühenditega. Ütlesin, et ma võibolla ei lasegi endale hinnet sisse kirjutada. Õpetaja ütles, et ärgu ma siis pärast haridusosakonnas nägu näidaku.

0 vastukaja: