neljapäev, august 16, 2012

Neljapäevane turniir

Kuigi riigipüha on alles esmaspäeval, tõsteti nädalaturniir juba sellega seoses reedelt neljapäevale. Tulemused olid järgmised:

1. Seljodkin 7,5 p.
2. Okas 6,5
3. Harujõe 6
...
Runnel 3
...
10 osavõtjat, 12 minutit.

Kõik mängud olid minu jaoks huvitavad, aga males huvitavuse eest punkte ei anta. Mängus Harujõega arvestasin välja, milline variant kaotab, aga valisin ikkagi selle variandi. Ma küll ei tahtnud kaotada, aga lootsin vist, et vastane õiget käiku ei näe. Hinrikuse vastu tegin samuti meelega riskantse käigu ja kaotasin, aga seal ma ei näinud vähemalt kindlat kaotust ette. Ojastel lubasin puudutatud nupuga mitte käia, kuigi käigu nõudmine oleks olnud ainuke võimalus sündmuste käiku minu kasuks pöörata. Aga ma ei mäletanud, kas kõige vanematel osavõtjatel tuli lubada ainult esimene valekäik tagasi võtta või ka puudutatud käik. Okase vastu puutusin ise paremas seisus vale nuppu. Küsisin, kas ta nõuab käiku. Kui ta ei soovinud kohe öelda, siis ma ei hakanud teise käigu tegemist katsetama. Tegelikult mulle on saavutus juba see, kui ma suudan turniiri läbi mängida, sest male põhjustab mulle mitmesuguseid tervisehäireid. Eelmine nädal pärast mängu pool päeva pea valutas. Peavalu vältimiseks tuleb vältida pingelangust, aga pinget on raske säilitada, kui tekib väsimus. Siis võib veel võtta peavalu rohtu, aga see pole arvatavasti muu koha pealt eriti tervislik.

0 vastukaja: