pühapäev, september 09, 2012

Uusi mälestusturniiri tulemused

Gunnar Uusi mälestusturniiri võitis sensatsiooniliselt 1999. aastal sündinud tüdruk. Mina selles vanuses alles alustasin trennis käimist. Täna lõppenud turniiril sain 7. koha ja 4,5 punkti 27 osavõtja ja 7 vooru juures. Koht ja punktide arv on sama, kui aastal 2010, kui sain parima tartlase auhinna. Tänavu sellist auhinda välja pandud polnud. Aga punktidega on minu koht veel parem kui tol korral, sest siis jagasin 6.-8. kohta ja tänavu 5.-7. Seega selle koha pealt mängisin sel nädalavahetusel oma kõigi aegade parima Uusi põhiturniiri, ainult aastal 1992 B-turniiril on koht veel kõrgem olnud (3.-4.). Aga 2010 oli osavõtjaid natuke rohkem - 34. Reitingu poolest ei mänginud ma tänavusel turniiril samuti kõige paremini, sest seitsmest vastasest kuus olid minust madalama reitinguga. Edestasin kõiki, kellega mängisin.

Üle poole võimalikest punktidest said:

1. Mai Narva 6
2. Kalle Peebo 5,5
3. Andres Kuusk 5
4. Ingmar Tulva 5
5. Dimitri Petrov 4,5
6. Boris Trohhalev 4,5
7. Simo Runnel 4,5
8. Heda Kruusiauk 4
9. Karmen Viikmaa 4
10.-11. Toivo Hinrikus 4
   Mihkel Moorits Muru 4
12. Juri Seljodkin 4
13. Tiit Parts 4

Täna kohtusin teel hommikusele voorule Partsiga. Kui ta kuulis, et ma eile tänaval kukkusin, ütles ta, et siis mul täna läheb hästi. Tal oli õigus. Võitsin mõlemad mängud. Kuuendas voorus valgetega Sepandit  ja seitsmenas mustadega Hinrikust. Sepandi vastu kahisin viguri etturite vastu. Teise viguri võttis ta mult vägisi. Tal oli kaks enamvigurit minu kolme etturi vastu. Aga tema kuningas oli lagedal ja hakkasin liputuledega nuppe tagasi korjama. Ta oleks saanud mult kahvliga lipu ära võtta, aga ei pannud seda tähele. Lõpus oli laual minul neli etturit, temal oda ja ettur. Läksin lippu, mispeale vastane alistus. Hinrikus võttis mult ära etturi, aga tema oda jäi a7 vangi. Liikuma ta sealt enam ei pääsenud, aga ära võtta mul seda ka ei õnnestunud. Kui mäng oleks veel üks käik jätkunud, oleksin juba materjali tagasi saanud, aga enne kaotas vastane ajaga. Mõtlemisaeg oli kolmandast voorust alates tund kummalegi pluss 30 sekundit iga tehtud käigu eest. Vastane arvas ekslikult, et need sekundid lisatakse alles esialgse aja nulli jõudmisel. Pärast turniiri lõppu küsis Trohhalev mult minu ja tema kohti. Kui ta kuulis, et ta tuli minust üks koht ette, ütles ta, et mulle pani ära, see on põhiline.

0 vastukaja: