reede, oktoober 05, 2012

Jasmiin toas

Ema oli arstilt küsinud, mis on skisofreenia põhjused. Arst oli vastanud, et selleks võib olla sõjaväelane või mesilase nõelamine. Ema kommenteeris, et mesilane on kõigi asjade põhjus. Sõjaväelasele võis vastata minu meelest kehalise kasvatuse õpetaja. Märkasin hommikul, et ema on minu toas. Ta vist luges minu pabereid, et minu tervisliku seisundi kohta rohkem teada saada. Hakkasin röökima. Ema läks teise tuppa. Mõtlesin, et röökimisega jätan endast veel halvema mulje. Läksin emale järele ja sosistasin, et kui Kivisildnik eile üles tõusis, ütles ta, et tahab olla toas üksi. Olin küsinud, kas korteris ka. Kivisildnik oli kinnitanud, et korteris ka. Läksin oma tuppa tagasi. Vaatasin, et täna ei ole Kivisildnik siin korteris ööbinud. Nägin, et lillepotis oli jasmiin õitsema läinud. Või ei olnud need õied, vaid kastmatusest rulli keeranud lehed. Lähemalt vaadates olid need siiski õied. Jasmiinil olid juba varem viljad küljes, õitest pidid tulema veel teist tüüpi viljad.

*
Fotolt oli näha, et suure mulda kaevava masina kopp oli väga inimese pea lähedal. Ise seal viibides ei olnud olukord nii ohtlik tundnud. Tekkis tahtmine nüüd vaatama minna, kas pärast selle foto nägemist tundub. Aga nii võiski õnnetusse sattuda. Kaks täiskasvanud inimest ajasid üksteist taga nagu lapsed. Nad jooksid koridori ühest uksest välja ja teisest sisse. Koridoris peitsid nad ennast radiaatorite taha. Kuna radiaatorid koosnesid ribadest, siis nad mõlemad nägid üksteist.

0 vastukaja: